КЛИМЕНОВ Яків Михайлович

КЛИМЕНОВ Яків
Михайлович
керуючий справами

Графік прийому громадян: 

щопонеділка з 10.00 до 12.00

КЕРУЮЧИЙ СПРАВАМИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ – 

Клименов Яків Михайлович

 

(питання організаційного забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради; організація діловодства, роботи зі зверненнями громадян, доступу до публічної інформації, в тому числі у формі «відкритих даних»; ведення кадрової роботи, архівної справи та персоніфікованого обліку виборців; господарського забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності)


  • Організовує та забезпечує:
  • організаційно-технічну підготовку пленарних засідань міської ради та засідань виконавчого комітету;
  • підготовку та організацію проведення нарад, селекторів, онлайн-конференцій, конференцій, семінарів, круглих столів, зустрічей в тому числі міжнародних, за участю міського голови;
  • підготовку і проведення заходів за участю міського голови, формування концепції та програми проведення цих заходів, подання на розгляд та попереднє погодження міському голові інформаційних та аналітичних матеріалів щодо заходів які плануються за його участю;
  • зберігання офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням міської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

надання практичної допомоги постійним комісіям міської ради
в організації їхньої діяльності, організаційне забезпечення підготовки
і проведення засідань, попереднє обговорення в постійних комісіях питань,
що виносяться на розгляд міської ради;

  • організацію діловодства, забезпечення єдиного порядку роботи
    з документами в апараті управління виконавчого комітету відповідно до чинних норм і правил;
  • технічний контроль за строками проходження службових документів у виконавчому комітеті;
  • контроль за своєчасним виконанням структурними підрозділами виконавчого комітету Самарівської міської ради розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, розпоряджень і доручень міського голови, запитів і звернень народних депутатів України і депутатів місцевих рад, аналіз причин виникнення порушень під час виконання вимог зазначених документів та внесення пропозицій щодо їх усунення;
  • інформування міського голови, про стан виконання контрольних документів структурними підрозділами виконавчого комітету;
  • реалізацію державної політики з питань роботи із зверненнями громадян в апараті та структурних підрозділах виконавчого комітету;
  • організації роботи із запитами на публічну інформацію
    та надання відповідей в порядку та строки, визначені Законом України
    «Про доступ до публічної інформації»;
  • складання кошторисів фінансування виконавчого комітету міської ради, видатків цільового призначення за рахунок бюджету міста;
  • планування здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом міської ради;
  • забезпечення виконання вимог законодавства щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти виконавчим комітетом міської ради;
  • вивчення практичних результатів роботи керівників
    і спеціалістів структурних підрозділів міської ради та внесення відповідних пропозицій щодо формування кадрового резерву посадових осіб місцевого самоврядування, просування їх по службі;
  • внесення міському голові пропозиції щодо вдосконалення структури виконавчих органів міської ради, їх взаємодії, вдосконалення форм та методів роботи;
  • роботу щодо складання та реалізації планів розвитку архівної справи в місті;
  • організує за дорученням міської ради відповідно до законодавства здійснення заходів пов’язаних із матеріальним забезпеченням проведення референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.
  • Координує та контролює:
  • роботу з підготовки матеріалів для проведення чергових
    і позачергових пленарних засідань відповідно до Регламенту міської ради, засідань виконавчого комітету відповідно до вимог Регламенту виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови;
  • своєчасну підготовку фінансових документів та звітів;
  • роботу по плануванню, аналізу чисельності й утриманню виконавчих органів міської ради;

роботу щодо підвищення кваліфікації працівників виконавчих органів міської ради.

  • Сприяє:
  • здійсненню державної політики у сфері архівної справи, діловодства, обліку та звітності;
  • веденню Державного реєстру виборців.
  • Вносить пропозиції та організовує підготовку матеріалів
    до нагородження державними нагородами України, відзнаками голови облдержадміністрації, голови облради, міського голови.

Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву.

Виконуючи функціональні обов'язки, координує та контролює діяльність:

  • загального відділу виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • відділу організаційної роботи виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • архівного відділу міста виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • відділу кадрової роботи виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • господарського відділу виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Самарівської міської ради;
  • сектору інформаційно-комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Самарівської міської ради
  • Сприяє діяльності комісії по загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню з тимчасової втрати працездатності.
  • Входить до складу:
  • конкурсної комісії на заміщення вакантних посад у виконавчому комітеті Самарівської міської ради.
  • експертної комісії архівного відділу;
  • постійно діючої комісії для списання матеріальних цінностей,
    що знаходяться на балансі виконавчого комітету;
  • комісії з питань роботи із службовою інформацією у виконавчих органах Самарівської міської ради.
  • Проводить особистий прийом громадян.
  • Для здійснення покладених функцій в межах наданих повноважень має право надавати доручення, скликати та проводити планові та позапланові наради.
  • Взаємодіє з Центральною виборчою комісією, Національним агентством з питань запобігання корупції, Державним архівом Дніпропетровської області.
  • У межах своїх повноважень має право підпису документів.
  • Несе відповідальність за порушення норм етики поведінки
    та обмежень, пов’язаних із проходженням служби в органи місцевого самоврядування, Правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, антикорупційного законодавства, Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів України.
  • Організує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради, та виконавчого комітету, забезпечує оприлюднення проєктів рішень міської ради і виконавчого комітету відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів.
  • Забезпечує своєчасне доведення рішень міської ради до виконавців
    і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень міської ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності.
  • Несе персональну відповідальність, в межах компетенції, за діяльність підпорядкованих структурних підрозділів виконавчого комітету Самарівської міської ради.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux